default-logo

BLIV MEDLEM

Ønsker du at blive medlem af ME Foreningen, kan du udfylde formularen herunder og tryk send.

PatientPårørendeAndet

Via e-mailVia Post Danmark
    Priser medlemskab
    Individuelt 330,- / årFamilie 410,- / år Det er nødvendigt at anføre navnene på de personer i husstanden, som familiemedlemsskabet ønskes at omfatte nedenfor.

Sommerrabat: Melder du dig ind mellem 1. juli - 1. november betaler du halv pris. HUSK at skrive ’sommer’ i beskedfeltet, når du overfører beløbet.
    Melder du dig ind efter 1. november, får du resten af året gratis medlemskab og det følgende år til et års fuld kontingentpris.

Opgradering af individuelt medlemskab +80 kr / år

BETALING: Du kan betale kontingent via MobilePay eller via Bank eller Netbank.

MobilePay 979164
    Husk at anføre for- og efternavn i beskedfeltet.

Bankoverførsel
    Nordea Bank reg. nr. 2310  Konto nr. 6887969971 eller

Elektronisk indbetalingskort
    + 73    89231523  (husk at anføre navn og adresse på indbetalingen)

Du vil få vores medlemspakke tilsendt så snart vi har registreret din indbetaling. Med et medlemsskab i ME Foreningen støtter du Foreningens arbejde inden for patientrådgivning, forskning og behandling. Du får også adgang til Foreningens lukkede fokusgrupper på Facebook: ME Foreningens medlemsgruppe (over 350 ME patienter) ME Forskning, ME Pårørende, ME Forældre, 25% Gruppen (de helt sengeliggende) Børn og unge med ME (alder 18-30) mm. ME Foreningens medlemmer består både af patienter, pårørende, læger og andre med interesse i ME. Du er først medlem af ME Foreningen, når vi har modtaget din betaling.Vi behandler dine personlige oplysninger i overensstemmelse med Persondataforordningen.

Familiemedlemsskab
    I ME Foreningen tilbyder vi familiemedlemsskab til familiemedlemmer, som bor på samme adresse. Familier modtager kun ét medlemsblad på adressen, men alle familiemedlemmer er fuldgyldige medlemmer af ME Foreningen, og vi skal derfor bede om, navn, fødselsår m.m. for alle medlemmer under familiemedlemsskabet. Hvis du allerede har et personligt medlemskab af ME Foreningen kan du opgradere det til familiemedlemsskab. Det koster 80 kr. uanset hvor mange personer familiemedlemsskabet skal gælde for. Hvis du allerede har familiemedlemsskab, kan du tilføje flere medlemmer uden at det koster ekstra.

Vær opmærksom på, at velkomstpakken udsendes fredage med Postnord (undtagen i ferier), og at der kan gå op til 14 dage, for man modtager den.