BLIV MEDLEM

PatientAndet
Medlemsblad via e-mailMedlemsblad via Post Danmark

Med et medlemsskab i ME Foreningen støtter du Foreningens arbejde inden for patientrådgivning, forskning og behandling. ME Foreningens medlemmer består både af patienter, pårørende, læger og andre med interesse i ME. Du er først medlem af ME Foreningen, når vi har modtaget din betaling.

Familiemedlemsskab
I ME Foreningen tilbyder vi familiemedlemsskab til familiemedlemmer, som bor på samme adresse. Familier modtager kun ét medlemsblad på adressen, men alle familiemedlemmer er fuldgyldige medlemmer af ME Foreningen, og vi skal derfor bede om, at oplysninger om navn, fødselsår m.m. oplyses for alle medlemmer under familiemedlemsskabet. Hvis du allerede har et personligt medlemskab af ME Foreningen kan du opgradere til familiemedlemsskab. Det koster 50 kr. uanset hvor mange personer familiemedlemsskabet skal gælde for. Hvis du allerede har familiemedlemsskab, kan du tilføje flere medlemmer uden at det koster ekstra.

Betaling
ME Foreningen kan desværre ikke tilbyde elektronisk betaling på hjemmesiden. Du bedes betale via Bank eller Netbank.

Betaling via Bankoverførsel:  Nordea Bank reg. nr. 2310  Konto nr. 6887969971 eller

Elektronisk indbetalingskort:   + 73     80021135 ( husk at anføre navn og adresse på indbetalingen)

Du vil få vores medlemspakke tilsendt så snart vi har modtaget din indbetaling.