BLIV MEDLEM

Medlemskab
Individuelt 300,- / årFamilie 350,- / år Det er nødvendigt at anføre navnene på de personer i husstanden, som familiemedlemsskabet ønskes at omfatte nedenfor.Opgradering af individuelt medlemskab +50 kr / år

PatientAndet
Medlemsblad via e-mailMedlemsblad via Post Danmark

Med et medlemsskab i ME Foreningen støtter du Foreningens arbejde inden for patientrådgivning, forskning og behandling. ME Foreningens medlemmer består både af patienter, pårørende, læger og andre med interesse i ME. Du er først medlem af ME Foreningen, når vi har modtaget din betaling.
Vi behandler dine personlige oplysninger i overensstemmelse med Persondataforordningen.

Familiemedlemsskab
I ME Foreningen tilbyder vi familiemedlemsskab til familiemedlemmer, som bor på samme adresse. Familier modtager kun ét medlemsblad på adressen, men alle familiemedlemmer er fuldgyldige medlemmer af ME Foreningen, og vi skal derfor bede om, navn, fødselsår m.m. for alle medlemmer under familiemedlemsskabet. Hvis du allerede har et personligt medlemskab af ME Foreningen kan du opgradere det til familiemedlemsskab. Det koster 50 kr. uanset hvor mange personer familiemedlemsskabet skal gælde for. Hvis du allerede har familiemedlemsskab, kan du tilføje flere medlemmer uden at det koster ekstra.

Sommerkontingent
Hvis du melder dig ind mellem 1. juli og 1. november, er kontingentet kun det halve, altså 175 kr for familiemedlemsskab og 150 kr for individuelt medlemsskab. Du overfører blot sommerkontingent-beløbet og skriver ‘sommerkontingent’ i beskedfeltet.

Melder du dig ind efter 1. november, får du et par måneders gratis medlemsskab idet du får resten af året og det følgende år til 1 års pris.

Betaling
Du kan betale kontingent via MobilePay eller via Bank eller Netbank.

Betaling via MobilePay til 979164
Husk at anføre for- og efternavn i beskedfeltet.

Betaling via Bankoverførsel:  Nordea Bank reg. nr. 2310  Konto nr. 6887969971 eller

Elektronisk indbetalingskort:   + 73     80021135 ( husk at anføre navn og adresse på indbetalingen)

Du vil få vores medlemspakke tilsendt så snart vi har registreret din indbetaling.