BLIV MEDLEM

PatientAndet
Medlemsblad via e-mailMedlemsblad via Post Danmark
[recaptcha]

Med et medlemsskab i ME Foreningen støtter du foreningens arbejde inden for patientrådgivning, forskning og behandling. ME Foreningens medlemmer består både af patienter, pårørende, læger og andre med interesse i ME. Du er først medlem af ME Foreningen, når vi har modtaget din betaling.
Vi behandler dine personlige oplysninger i overensstemmelse med Persondataforordningen.

Familiemedlemsskab
I ME Foreningen tilbyder vi familiemedlemsskab til familiemedlemmer, som bor på samme adresse. Familier modtager kun ét medlemsblad på adressen, men alle familiemedlemmer er fuldgyldige medlemmer af ME Foreningen, og vi skal derfor bede om, at oplysninger om navn, fødselsår m.m. oplyses for alle medlemmer under familiemedlemsskabet. Hvis du allerede har et personligt medlemskab af ME Foreningen kan du opgradere til familiemedlemsskab. Det koster 50 kr. uanset hvor mange personer familiemedlemsskabet skal gælde for. Hvis du allerede har familiemedlemsskab, kan du tilføje flere medlemmer uden at det koster ekstra.

Betaling
Du kan betale kontingent via MobilePay eller via Bank eller Netbank.

Betaling via MobilePay til 979164
Husk at anføre for- og efternavn i beskedfeltet.

Betaling via Bankoverførsel:  Nordea Bank reg. nr. 2310  Konto nr. 6887969971 eller

Elektronisk indbetalingskort:   + 73     80021135 ( husk at anføre navn og adresse på indbetalingen)

Du vil få vores medlemspakke tilsendt så snart vi har modtaget din indbetaling.